Stage Curacao - Reisverslagen van Lavinia Verhagen - WaarBenJij.nu Stage Curacao - Reisverslagen van Lavinia Verhagen - WaarBenJij.nu
Stage Curacao

Begin december vertrek ik naar Curacao om 10 weken stage te lopen in het ziekenhuis. In het laatste jaar van mijn opleiding heb ik gekozen voor de minor internationalisering en daarbij mag ik dus 10 weken in het buitenland stage lopen.

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2015

Afscheid nemen bestaat helaas wel..

11 Januari 2015

Feliz aña nobo!

23 December 2014

Veeel pluspuntjes maar ook een klein minnetje...

08 December 2014

Warme kamer, Koude douche en Donkere kamer....
Lavinia

Ik zit in het laatste jaar van de opleiding MBRT in Haarlem. Hierbij heb ik nu de minor internationalisering gekozen. Nu ga ik dus stage lopen op Curacao in het Sint Elisabeth Hospitaal, op de afdeling radiotherapie.

Actief sinds 17 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3435

Voorgaande reizen:

04 December 2014 - 03 Maart 2015

Stage Curacao

Landen bezocht: